Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under april 2011

Av Madeleine - 30 april 2011 18:56



Glad valborg alla!

Idag dansar jag i denna outfit ;) Två  av mina fina Göteborgsflickor firar sina 20årsdagar idag, så det blir riktigt sköj! :)

Av Madeleine - 29 april 2011 21:05

Hann se lite av dagens kungabröllop och jäklar vilken fin klänning Kate hade! Helt underbar, kan inte jag få låna den till mitt framtida bröllop?   

Av Madeleine - 29 april 2011 07:11

Jag är trött och gillar inte att gå upp så här tidigt, har på senaste tiden varit bortskämd med sovmorgonar. Dock är det ju fredag idag! :D Går bara till 12 idag sedan ska jag bara ta det lugnt och mysa med Rasmus. Hemmagjord pizza blir det nog idag ;)


 


Att gå upp från sängen och lämna en sovande Rasmus var inte lätt idag. Vill bara krypa ner igen och somna om, menmen ska sluta klaga och göra klart mig och sedan skola! 

Av Madeleine - 28 april 2011 20:37



Jag lever numera i dessa löparskor. De är så jäkla sköna och passar lika bra till löpning som till vardags! Jag och Rasmus var förresten ute och sprang igår och det var tuuungt. Men ska på det igen imorgon! :)

Av Madeleine - 27 april 2011 11:49


 



  

Av Madeleine - 20 april 2011 13:46

Nu har syskonen åkt hem :( men vi har haft tre mycket roliga dagar! 


 

Första kvällen var vi o såg Suckerpunch, den sög riktigt hårt! Levde inte alls upp till mina förväntningar :S den var ju cool o så, men fyfan vad dålig....


Sen i måndags var vi ute på stan typ hela dagen :D Vi var bortom Järntorget på en skit stor second hand butik o kollade, tog båten in mot centrum, käka lunch på stan, gick runt lite här o där o njöt av de fina vädret. 


Det inhandlades även en ny PS3 kontroll så at vi kunde sitta uppe långt in i natten o lira Little Big Planet =D skit skoj =D


Sen i igår tog vi lite sovmorgon och käkade lunch hemma innan vi tog vagnen in o mötte Madde, vi handlade lite och valde ut filmer på videomix, sen på kvällen blev de filmmys =D


Riktigt najsiga dagar!!


lite bilder kanske :)

  Sööööta x)




   spelade mastermind o drack kaffe ute på kvällen, mysigt


En ungjävel som snodde en sovande mans tidning o sedan la den på hand huvud xD

 

lite o söt <3




Syster <3




bror <3


 

snart ta båten


 

Maddes kruka råkade åka i golvet, men den limmade vi ihop snabbt! :D   

Av Madeleine - 18 april 2011 20:30

underbara soliga dag! tyvärr instängd i skolan nästan hela dagen, men ändå! skola imorgon med, med glassfika med fina vänner efteråt :D På onsdag blir det skola och sedan en biltur hem!! 


Rasmus och syskonen roar sig och verkar ha superskoj! jag som älskar att ha folk runt mig trivs när jag har tre personer i vardagsrummet som skrattar och mår bra :)


jag, rasmus och ida var ute och gick en liten runda nyss, hur varmt och skönt som helst! Såg dessutom inspelningsbilar till Irene Huss - filmerna vid slottet vid bor vid! Coolt haha ;)

 

en glad Madde vid ett fint slott ;)

Av Madeleine - 16 april 2011 17:03

Idag har jag och Rasmus tagit en lång och skön sovmorgon, vilat i soffan och sedan var vi och handlade. nu kollar jag tv och rasmus spelar data med sina pojkar.


ikväll ska vi på bio, vilket var riktigt längesen, tänkte vi kunde fira vår 22månaders dag en dag senare ;) vi lyckades ju glömma den igår haha :) 


Denna ska vi se ikväll!   

Ovido - Quiz & Flashcards