Madeleinerebeckaolsson

Direktlänk till inlägg 20 april 2011

3 mycket roliga dagar!

Av Madeleine - 20 april 2011 13:46

Nu har syskonen åkt hem :( men vi har haft tre mycket roliga dagar! 


 

Första kvällen var vi o såg Suckerpunch, den sög riktigt hårt! Levde inte alls upp till mina förväntningar :S den var ju cool o så, men fyfan vad dålig....


Sen i måndags var vi ute på stan typ hela dagen :D Vi var bortom Järntorget på en skit stor second hand butik o kollade, tog båten in mot centrum, käka lunch på stan, gick runt lite här o där o njöt av de fina vädret. 


Det inhandlades även en ny PS3 kontroll så at vi kunde sitta uppe långt in i natten o lira Little Big Planet =D skit skoj =D


Sen i igår tog vi lite sovmorgon och käkade lunch hemma innan vi tog vagnen in o mötte Madde, vi handlade lite och valde ut filmer på videomix, sen på kvällen blev de filmmys =D


Riktigt najsiga dagar!!


lite bilder kanske :)

  Sööööta x)




   spelade mastermind o drack kaffe ute på kvällen, mysigt


En ungjävel som snodde en sovande mans tidning o sedan la den på hand huvud xD

 

lite o söt <3




Syster <3




bror <3


 

snart ta båten


 

Maddes kruka råkade åka i golvet, men den limmade vi ihop snabbt! :D   

 
 
Ingen bild

syster

22 april 2011 00:55

tack för dessa dagarna :D jag älskar dig <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 6 maj 2014 19:57


Heeeeeeej hopp! Det var ett tag sedan.    Snabb statusuppdatering: jag har heltidsvikariat på mitt älskade jobb som sjukgymnast på Valjeviken nu. chefen är nöjd, jag stormtrivs och jobbar säkert lite för mycket haha. Har jobb där till och med aug...

Av Madeleine - 6 februari 2014 18:17


För mig är den här bloggen väldigt mycket kopplad till studentlivet. Ett liv, som jag nu faktiskt börjar förstå, jag inte lever längre. Jag vet inte om jag kommer att fortsätta blogga, inte just nu kanske. Eller kanske något inlägg då och då. Eller k...

Av Madeleine - 30 januari 2014 17:31


Och det bara snöar och snöar. Håll tummarna för att jag kan ta mg till Göteborg imorgon! Jag har haft toppendagar på jobbet, men nu är jag så himla glad för att jag ska upp till min fina sambo imorgon. Annars då? Jo det är väl lite tungt med det dåli...

Av Madeleine - 27 januari 2014 12:56


Nu ska vi se om vi kan komma in i lite rutin, både i livet och på bloggen haha. Denna vecka jobbar jag hela veckan på Valjeviken för att komma in i det. Sedan på fredag kör jag upp till Göteborg och jobbar lördag och måndag på det boendet jag gick br...

Av Madeleine - 27 januari 2014 12:48

I lördag var det alltså dags för examensfest nummer 2, denna gång i skåne med vänner och släkt. Vi var cirka 60 personer och det bjöds på god mat och mycket underhållning. Tipsrunda, tal, sång och bildspel. Det blev en kväll med mycket kärlek. I bile...

Ovido - Quiz & Flashcards