Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under november 2011

Av Madeleine - 30 november 2011 08:17


Finns inte ord för hur mycket jag älskar dig. du gjorde mig till en bättre version av mig och jag har nog aldrig mått så bra som när jag är med dig. nu kör vi på detta. det är du och jag, och så kommer det vara länge. Rasmus, du är det bästa som har hänt mig!    

Av Madeleine - 29 november 2011 20:09

             


    


I början av augusti var vi på en underbar utflykt i Kivik, då både vi och kameran var på glatt humör! 

Av Madeleine - 29 november 2011 19:59

Dagens minus: klänningen jag ville ha passade inte och min mage mår inte så bra ikväll


Dagens pluss: skrev på kontrakt för posten idag, kvällspass mellan 17.00-22,30 mellan 16-22 december, House på tv ikväll, lite sovmorgon imorgon


Hittade ingen bild som passade till detta inlägget haha så får bli utan! / Madeleine

Av Madeleine - 28 november 2011 21:23

       

 
Av Madeleine - 28 november 2011 21:09

Har precis läst ut en av de bästa böckerna jag någonsin har läst! så jäkla spännade, oväntat och obehaglig bok. En måste läsa bok! haha den har dock tagit en bra tag att läsa men var väl värt det!




Fick dessutom nyss mejl om en godkänd hemtenta!! så himla skönt :D fira på stan med lite shopping imorgon kanske hihi

Av Madeleine - 27 november 2011 14:13

Igår var vi på Ullared! vi åkte med föreningar här i Kviberg som ordnade resan gratis! var riktigt roligt och vi fick massa bra handlat! adventsljusstakar till fönstren, lite jylpynt, rasmus köpte skidkläder till sin skidresa och så köpte vi massa julklappar, så nu har vi bara två till att köpa!


Lekte mest med skidglasögon haha!

     


Och så köpte vi världens bästa julklapp till oss själva! En rosa glassmaskin haha :D ska bara få lite plats i frysen sedan ska den provtestas haha!  

Av Madeleine - 25 november 2011 10:57

 


Denna klänning vill jag fira jul och nyår i.

Indiska 500 kr.

Världens finaste!

Av Madeleine - 25 november 2011 10:20

Som rubriken säger, idag är jag ledig! helt okej!


Idag är det storm i Göteborg (mindre okej), så ska försöka hålla mig inne mestadels av dagen förutom en liten sväng till gymmet vid 12 för lunchspinning. har blivit helt kär i spinning, sedan jag har märkt att mitt högerknä klarar av sådan träning! så nu kör jag spinning två gånger i veckan!


Rasmus åkte till skolan lite över 9 och då vaknade jag till i sängen. har gjort lite på ett arbete i skolan som jag och Malin (min gruppmedlem) måste göra färdigt nästa vecka. Nästa vecka kommer bli så jäkla stressig men det ska väl gå. vi brukar vara duktiga på att ordbajsa och få saker skriva fort. om vi är klara på torsdag, vilket vi siktar på, så blir det till att köra hem till Skåne där på torsdagskvällen! jag längtar ihjäl mig efter allt härligt skånefolk! och mamma har lovat att baka lussekatter med mig hihi! :D


förresten, nu har vi verkligen i skolan på allvar börjat med sjukgymnastik! och jag fullkomligt älskar det, vet inte riktigt hur jag hamnade på denna bana, men fan vad roligt det är!


nä nu tänkte jag vill diska eller städa lite, sånt roligt som man måste göra ibland.


PUSS på er alla fina som läser!  


Skapa flashcards