Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under mars 2013

Av Madeleine - 31 mars 2013 16:14

      


Långpromenad med mutti gjorde gott. Strålande sol och några plusgrader dessutom. Tycker det kan få bli vår nu. 


Nu är det strax handboll och vi ska heja fram IFK till seger i tredje kvartsfinalen.


Av Madeleine - 31 mars 2013 14:16

Ett skadat knä efter en snygg vurpa i trappan på utestället, en tappad lins och en fin bakiskänsla i kroppen är helt klart värt det efter gårdagskvällen. Jäklar vilken toppenkväll vi hade! En sådan utekväll har jag inte haft på länge. Började med förfestande hos Nina i Bromölla med spelet "När då då" och "vi åker buss". "Vi åker buss" får nog klassas som ett skånskt drickaspel utan dess like. Sedan begav vi oss in till stan, stack till Hessle och tog en shot (eller två) och sen blev det premiär på Depå med massa dans. 


Utan tvekan den bästa och roligaste kvällen jag har haft på länge. Lyckades även ta massa fina bilder så bjuder på några stycken här. 


             
     


Avslutar med en bild på de bästa jag har i mitt liv. Andrea och Nina, tack för att ni finns!


Av Madeleine - 30 mars 2013 15:03

Mamma och pappa har köpt en ny kaffemaskin som jag fick äran att provanvända. Så jäkla roligt med nya teknikgrejor haha. 


Pappa tog en vanlig kopp kaffe, jag tog en Espresso och på bilen är mammas Latte macciato. Mums på detta eftermiddagskaffe!


 

Av Madeleine - 30 mars 2013 10:30

 


Fjärt vi saknar dig här hemma i Hammarslund!

Av Madeleine - 30 mars 2013 10:25

 


Glad påsk alla ni underbara som läser min lilla blogg! Njut av lite påskledighet och ät massa godis. 

idag ska jag fortsätta njuta och krama lite extra på mina nära och kära.

Av Madeleine - 29 mars 2013 18:06

     


Emporia med mor och far idag. Massa shopping och mys. 

Ikväll blir det finmiddag med ett glas rött, en bra film och popcorn.

Bra start på påsken. 




Av Madeleine - 28 mars 2013 06:47

Halvdag på praktiken sedan bär det av hemåt mot Skåne!

Tur vi ska till emporia och shoppa imorgon jag är sämst på att packa vilka kläder jag ska ha med mig hem och glömmer alltid hälften haha.

Sitter just nu på tåget mot vårgårda som avgår om 10 minuter. Lär somna några minuter efter vi lämnat göteborg haha.

Ha en fin skärtorsdag så hörs vi när jag befinner mig i skånelandet!

Av Madeleine - 27 mars 2013 20:17

         

Ett liten bildkavalkad på hur härligt Rasmus och hans kompisar hade det i Sälen

Bilder: Fhilip Bergström



Ovido - Quiz & Flashcards