Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under februari 2014

Av Madeleine - 6 februari 2014 18:17

För mig är den här bloggen väldigt mycket kopplad till studentlivet. Ett liv, som jag nu faktiskt börjar förstå, jag inte lever längre. Jag vet inte om jag kommer att fortsätta blogga, inte just nu kanske. Eller kanske något inlägg då och då. Eller kanske en dag i framtiden, då jag känner att jag vill blogga igen. Då jag känner att jag har något nytt att blogga om. Något som ger mig lust att skriva. Kanske den dagen då jag lyckligt berättar att jag fått ett heltidsjobb i göteborg, eller när vi berättar att vi ska gifta oss eller kanske till och med väntar bebis. Men just nu, får bloggen vila ett tag. 


Jag är väldigt glad för att jag har bloggat på bra i tre hela år. Tre väldigt fina år, där plugg/vardagsliv/nöje i Göteborg har varvats med soliga somrar i Skåne. Tack för att ni har läst, lämnat kommentarer och följt mig (och Rasmus). Och på återseende!


 


Ovido - Quiz & Flashcards