Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 6 maj 2014

Av Madeleine - 6 maj 2014 19:57

Heeeeeeej hopp! Det var ett tag sedan. 


Snabb statusuppdatering: jag har heltidsvikariat på mitt älskade jobb som sjukgymnast på Valjeviken nu. chefen är nöjd, jag stormtrivs och jobbar säkert lite för mycket haha. Har jobb där till och med augusti. sen får vi se. Rasmus och jag klarar långdistansen väldigt bra. Vi ses så ofta vi kan och bara njuter av varandra när vi ses. I sommar ska Rasmus jobba på Nymölla som fyra somrar tidigare. Vi ska låna en lägenhet i centrala Kristianstad under hela juli. Ska bli kul att testa lägenhet i stan, en dag kommer vi ju flytta dit! Solen skiner och körsbärsträden blommar här hemma. Jag har nästan till hundra procent bestämt mig för att blogga i sommar, det kan bli kul. Har saknat det lite. Men har nu kommit lite i fas med livet och känner att jag har lusten igen. 


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards