Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Madeleine - 16 januari 2011 18:47

Nollningen i full gång och man möter många trevliga nya människor! idag var det femkamp och imorgon ska det spelar bowling! Sedan på torsdag är det upprop :)


jag trivs riktigt bra i Göteborg men blir lika glad varje gång (händer väldigt ofta) när någon frågar "du kommer från Skåne va, jag hör det på dialekten"!

Jag <3 Skåne haha! 


Åh förresten glömde ju nästan! Det är helt underbart att vara sambo haha! :D /Madeleine

Av Madeleine - 16 januari 2011 13:31

Och jag har precis varit duktig eftersom jag har fixat massa papper i pärmar, dammsugit lägenheten, burit upp saker på vinden, försökt hitta tvättstugan utan att lyckas (undrar vart den är) samt lagat en god lunch till mig.    kvar på dagens schema är att plugga lite matte eftersom jag måste göra en omtenta :( men också att inviga gymmet vilket ska bli väldigt skoj!

Av Madeleine - 15 januari 2011 21:27

Nu har vi äntligen startat en blogg ihop så att alla som vill kan följa vårt liv som nyblivna sambos på lilla regementsvägen i Göteborg :D   


Och förresten så gick brandlarmet i hela huset idag när jag (Rasmus)  var själv hemma, men folk i trapphuset trodde de var "de där töntarna som röker i trapphuset" så false alarm, snorungar :O

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards