Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madeleine - 29 oktober 2012 10:04

Det skriftliga arbetet som ingår i praktiken, är klart och inskickad! så skönt, nu ska jag bara förbereda min muntliga framställning av arbetet och en opponering på en klasskompis arbete. Är ledig mån, tis och torsdag denna veckan, helt otroligt :D


På torsdag ska vi ha bakstuga, jag elin och alice, och baka macrons hihi :D


 

Av Madeleine - 28 oktober 2012 19:47

Som rasmus, skrev har vi haft en underbar söndag. Så bra den kan bli i princip.    

Av Madeleine - 28 oktober 2012 19:40

Gårdagskvällen var mycket fin men innehöll tyvärr ingen dans. först förfest hemma hos oss; jag, rasmus, mathias, niklas, rickard och tove, och sedan gav vi oss iväg med chalmers men det var alldeles för lång kö in till dansstället så det blev en liten pubvisit och sedan drog vi oss hemåt igen. 


Spontanutgångar är alltid underbara!


 

Klänningen invigdes, urkass bild men ändå. 

Av Madeleine - 28 oktober 2012 16:30

Haft en jättemysig dag med Madde i Haga idag :D Skönt och roligt att äntligen få lite tid att bara umgås utan att behöva tänka på plugg eller andra måsten! 


Letade efter en vinterjacka men kom bara hem med varmchokladmjölks pulver :D


 

Jag älskar dig Madeleine! <3

Av Madeleine - 26 oktober 2012 21:04

5 veckor på praktiken är gjorda och jag har haft det superbra. De sista veckorna har gått hur snabbt som helst och helt plötsligt satt vi där på slutsamtalet i eftermiddags. Jag bjöd dessutom på en morotskaka idag och den gjorde succe! Som vi säger i klassen:  "om man inte bjuder på fika sista dagen på praktiken, blir man inte godkänd haha". Kaka eller inte, godkänd blev jag i alla fall :D


I eftermiddags har jag myst med rasmus och tagit det lugnt. Fortfarande härligt förkyld som nu yttrar sig i halsont och hosta. Ikväll är Rasmus iväg på sittning med tema "harry potter", och de gick utklädda som dementorer haha, supersnygga blev de! Jag har en lugn hemma-fredag med serie-nötande. Big bang theory, greys anatomt, two and a half men, criminal minds och csi har fyllt min tvkväll.


Förresten är det inte sjukt kallt om dagarna? Fryser ju halvt ihjäl så fort man går utanför dörren. Jag har redan börjat använda min vinterjacka och det är ju inte ens november!! Har ju glömt och visa min underbaring till vinterjacka jag har skaffat mig! Får be rasmus ta en bild imorgon! Ny mobil har jag också skaffat mig, en samsung s3 men den är faktiskt på bild i förra inlägget, ni som lägger märke till detaljer haha.


Nu när det är så kallt, finns det ju inget bättre än att gosa ner sig i sängen med härligt varmt vintertäcke och bara njuta!

Av Madeleine - 24 oktober 2012 20:14

Lyckats dra på mig en underbar förkylning... lever på tabletter och vilar mycket för att orka med praktiken.

Rasmus har tentavecka men imorgon är det äntligen över för denna gången.

Av Madeleine - 22 oktober 2012 18:27

En vanlig dag på praktiken


Gym


Lagat mat


Väntar hem rasmus.


 

Jag har nog aldrig uppskattat hösten så mycket som i år, jag tycker det är helt fantastiskt med alla färger och den friska höstkylan... okej ska sluta innan jag börjar låta 50 år äldre än vad jag är

Av Madeleine - 21 oktober 2012 18:56

Var i stan med Alice idag, fikade och sedan gick vi och köpte dräkter till halloween 


snygg va? haha


 

åh vad bra halloween kommer bli 

Ovido - Quiz & Flashcards