Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under november 2011

Av Madeleine - 24 november 2011 21:46

Vi har förresten fått jobb! Både jag och Rasmus ska sortera julkort en vecka innan jul här upp i Göteborg! Rasmus på dagtid då hans skola redan har slutat då, och jag kvällstid då jag fortfarande har skola och föreläsningar. Så 15-22 december kommer vi arbeta lite :) 


Ska bli skoj, och så har jag sagt till hemma på städ att jag kan jobba under jullovet, så får se om jag får något jobb då med. kan vara skönt o för en gångs tjäna lite pengar haha. 


   

Av Madeleine - 24 november 2011 18:26

Förlåt, har varit dålig på att blogga på sistonde!


Dagarna rullar på. Skola, träning och mys. ungefär så ser dagarna ut.


Snart är det första advent och detta är första julen i lägenheten, vilket känns helt underbart!


På lördag blir det Ullared och då ska det köpas massa julsaker och julklappar!


Världens finaste sambo äter världens godast glass! Den måste du prova mamma, samma märke som den daimglassen vi brukar köpa mamma! Texas-pecannöt heter denna! Godast glassen jag har ätit

Av Madeleine - 24 november 2011 18:22


Ny vinterjacka! Supervarm, fin och bekväm! plus halsduk gjord av världens bästa mamma! :) 


Haha har dock sagt att jag inte ska använda den förrän det blir riktigt kallt, och det verkar det ju aldrig blir! Snart december och cirka 10 grader om dagarna! så får väl tjuva någon dag och provanvända den haha!

Av Madeleine - 15 november 2011 07:13

     

Av Madeleine - 14 november 2011 20:16

 



I helgen hade vi finbesök! massa mys, god mat och lite sightseeing på stan!

Roligt att vi fick fira fars dag här uppe med! 


Av Madeleine - 14 november 2011 20:12

Förra veckan började vi en ny kurs som heter bedömning och behandling och den är jätterolig! nu börjar vi på riktigt med sjukgymnastik och lär oss hur vi ska undersöka patienter. vi har även grupparbeten där vi ska ut och träffa en patient två gånger för att komma fram till behandling. riktigt roligt!


idag har jag varit på afropowerdance och när jag kom hem stod Rasmus och lagade god mat! mums.


nu är rasmus på träning och sedan ska han på möte med föreningen. jag ska däcka i soffan för att sedan förflytta mig till sängen och få lite fina sömntimmar. 


Av Madeleine - 13 november 2011 19:17



Världens finaste, bästa, roligaste, underbaraste pappa!

jag älskar dig!

Av Madeleine - 10 november 2011 20:00

Ny vinterjacka på väg till lilla regementsvägen! Jag gillar! 

 
Ovido - Quiz & Flashcards