Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 14 april 2011

Av Madeleine - 14 april 2011 14:15

Både jag och rasmus har haft fullt upp den senaste tiden så bloggen har fått lida lite. Men imorgon gör jag min femta och nästa sista tenta för terminen så nu ska det nog förhoppningsvis lugna ner sig lite :) 


Jag var hemma en långhelg nu förra helgen vilket var helt underbart! Sedan blir det ännu en långhelg äver påsk! Mys, vår SKA spenderas i skåne haha :) Rasmus och jag är vårkära och glada och kramas mest! Gud vad humöret går upp bara för att det är lite sol ute :D


NU i helgen har jag något så ovanligt som en ledig helg utan ngt att plugga på, så det ska bli skönt! Dessutom får vi finbesök på söndag av rasmus syskon, skoj :) Idag fick vi dessutom ommålat på ngr väggar här i lägenheten! så nu är såå fint! :)


/ Madeleine 

Snart 1 år sedan, jag vill tillbaka!  Drömde förresten inatt att jag och pappa tog en restresa till Egypten och solade och badade! inte helt fel ;)

Ovido - Quiz & Flashcards