Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Madeleine - 9 juni 2011 19:06

Rasmus har varit hemma en sväng i skåne för utbildning på jobbet så jag har varit själv här uppe. ikväll åker han upp till mig igen hihi, åh vad jag ska pussa på honom <3 


Imorgon är det tanta och sedan SOMMARLOV! vi åker hem för sommaren sedan på lördag. är så himla mycket nu i sommar man längtar efter! är bjudna på massa roliga fester redan, krama alla man har saknat och så har ju svärmor gått och skaffat världens sötaste hund som jag så gärna vill se haha! :) 


Kommer dock sakna Göteborg i sommar.. har denna terminen gått och blivit helt kär i staden och dess fina människor. här uppe har jag träffat några av de mest härliga personer jag någonsin träffat. har varit en riktigt jobbig termin i skolan men bästa vännerna har gjort det roligt ändå! därför kommer det inte vara såå farligt när sommaren är över och man ska tillbaka för termin 2. Rasmus och jag vill dessutom bli 3 i familjen här uppe till hösten, blir svårt att lösa rent praktiskt men åh vad vi vill...


nu över sommaren lär de bli dålig uppdatering här på bloggen, det är ju trots allt en Göteborgblogg haha. Hoppas vi alla hittar hit till hösten igen! Ni är ju faktiskt ganska många så kollar in här lite då och då och läser om vad vi hittar på! 


   

Ovido - Quiz & Flashcards