Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under november 2012

Av Madeleine - 11 november 2012 10:04

Då har jag gjort det igen, hittat en ny favoritserie som jag bara måste följa.


 


Kommer bli mycket bra tror jag! har sett pilotavsnittet och har nu 4 kvar innan jag är ikapp Usa.


En serie till ska jag väl hinna med? ;)

Av Madeleine - 11 november 2012 09:03

Idag är det alla pappors dag!


Pappa, jag älskar dig. Du är världsbäst.


   / din Totte  

Av Madeleine - 8 november 2012 19:48


vill ge alla runt oss som har det jobbigt just nu en jättekram och lova att allt kommer bli bättre. livet är allt bra orättvist ibland.



Av Madeleine - 8 november 2012 19:22

Idag hade vi föreläsning om idrottskador i benen hela dagen. Otroligt bra föreläsare och intressant ämne, så många uppmärksamma sjukgymnaststudenter haha!


Hemma vid 3 och vid 4 åkte jag och rasmus och handlade, det ekade väldigt tomt i kylskåpet.

Ikväll blir det Hela sverige bakar! favoritprogrammet just nu! hoppas de bakar något smarrigt ikväll.


bakade ett bröd lite snabbt nyss, hoppas det blev lika gott som det ser ut!

 

Av Madeleine - 7 november 2012 20:24

Veckorna rullar på och jisses vad tiden går fort. redan onsdag liksom?!


Vi började ny kurs i skolan i måndag, superkul! Handlar om primärvården och dess sjukgymnastik, och vi är alla jättetaggade och tror på en rolig kurs. De två lärarna som är kursansvariga är helt fantastiskt duktiga och inpirerande, så nu kör vi helt enkelt :D efter denna kurs som är 10 veckor, är det några veckors stress och psykisk ohälsa-kurs och efter det 2 veckor ergonomi, för att sedan återigen ge oss ut på praktik - denna gången i 6 veckor!


Så ja det kommer bli mycket och göra och inte mycket ledigt, men det blundar vi för och är glada ist!


I kursen ingår även (plus massa till) ett litteraturseminarium, där vi ska ha läst 5 atiklar och kritiskt granskat dem. 



  




Av Madeleine - 6 november 2012 20:01

Helgen som har gått var den absolut bästa på väldigt länge.


Skåneflickorna kom i fredags, då hade vi myskväll och åt gott. På lördgen var det stan hela dagen och sedan fest hela kvällen/natten. På söndagen slappade vi tills det var dags för alla att åka hemåt. Tack tjejer för bästa helgen, jag älskar er!


 


Har massa bilder från i lördags, här kommer några stycken favoriter

                 

Av Madeleine - 4 november 2012 20:56

Inlägg om helgen och lördagens hejdundrande fest kommer, jag lovar.


Tills vidare bjuder jag på bästa bilden från lördagen!


Av Madeleine - 1 november 2012 18:05

Ni vet känslan man som barn har innan julafton? den känslan har jag inför helgen!

Imorgon är det opponering i skolan halva dagen och sedan på em kommer (några av) mina älskade skåneflickor upp för att hälsa på mig i helgen :D


    

I år satsar vi på Halloweenfest på chalmers!

Ovido - Quiz & Flashcards