Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Madeleine - 24 februari 2012 09:27

Ojoj jag tror jag är kär i denna jackan. får nog bli en liten runda på stan efter tentan tror jag haha ;)

Av Madeleine - 24 februari 2012 08:39

Godmorgon! elr ja jag vaknade när Rasmus skulle upp vid halv 7 något. idag är det fredag! superhärligt, ska bara göra tenta sen är det äntligen helg :D


nu på förmiddagen ska jag på Bodypump och innan dess ska jag sola. sen blir det eftermiddagstenta. och hela helgen kommer Rasmus lillebror att vara här, jättemysigt!


har förresten börjat kolla på Bigbrother om kvällarna, så underhållande haha. ännu ett tv-program att följa haha. och igår skulle jag ju kolla på veckans höjdpunkt: Biggest loser Sverige, slår över till tv4 vid klockan 9 och då är det friidrott på tv, suck vad man blir trött haha. aja får väl hålla mig till nästa vecka istället ;)


och idag är det ju "löning"! haha jag jobbade en dag i januari och såg igår att jag skulle få 800 kr för det! inte helt fel ;)


  

Ovido - Quiz & Flashcards