Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 23 mars 2012

Av Madeleine - 23 mars 2012 19:26

har haft en väldigt rolig dag i skolan med labbtester och rolig föreläsning.


på långlunchen satt vi dessutom ute i solen och både åt lunch och sedan slog vi till med årets första glass! har gått runt i solglajor och vårjacka idag, oj så fint med vårväder.


jag har världens finaste sjukgymnastklasskompisar, så det så. här är några på bild. längst till höger sitter alice, eller som rasmus säger "maddes flickvän" haha.   

 

Av Madeleine - 23 mars 2012 19:24



denna klänningen hänger hemma i skåne och bara väntar på att bli använd på stundande bröllop.

Av Madeleine - 23 mars 2012 14:30

Razz här :D Imorgon ska jag testa på att åka longboard :O ska bli askul! Men förberder mig på några vurpor :) Det blir lite åk med Mattias och Gördis imorgon, men sen på söndag blir vi nog ett större gäng plus eventuell grill här hemma bak huset vid beachvolley planen, hoppas på bra väder :D



Fan vad skönt det är när våren kommer! Man blir så glad, och hela Chalmers har typ vaknat till liv, alla är ute på rasterna och bara steker, riktigt najs! Synd att man behöver sitta inne och plugga större delen av dagarna...


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen ner och köra ett bröst/triceps pass på gymet! Om min armbåge håller, den har dummat sig och smärtat sen förra innebandyn, hoppas det är borta nu :).

Sen kommer Madde hem och det ska handlas en runda på willys, sen är det bara CHILL resten av denna helgen! God mat och en öl ikväll, longboard imorgon och bio på kvällen, inlines och grill på söndag.


"Fint det!" som Gördis brukar säga. 

Ovido - Quiz & Flashcards