Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Madeleine - 9 augusti 2012 10:56

Snart är det bara 5 pass kvar på nymölla pappersbruk som truckförare denna sommaren. Och denna sommaren har gått så sjukt snabbt, jag fattar inte var fan juli tog vägen?! Jag jobbade ju iofs hela den månaden, kanske därför den bara flög förbi utan att man han reagera :O


Men det har varit en mysig sommar :) blivit en del träning på friskis, både själv och med Filip. Jag har umgåtts massor med min fina bror ute hos pappa. Haft en mycket rolig fest med fina vänner i början av sommaren, och en massa annat.


Pappas hund Freddie

   

Det blev en hel del luftpistol med bror i sommar 

Nästan bud på att rama in :P

   

Och min underbara älskling som alltid finns för mig <3



Ovido - Quiz & Flashcards