Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Madeleine - 9 september 2013 21:36

På lördag blir först kräftskiva med världens bästa gäng i Kviberg och sedan fortsätter vi till Chalmers. Så bli så jäkla kul.   

Av Madeleine - 9 september 2013 20:15

Och så var det måndagskväll. Lugn dag på praktiken, så jag har hunnit med att skriva en del på den skriftliga uppgiften som hör till denna praktik. Skönt, den ska ju med göras någon gång. Hemma strax efter 4 och då ställde jag mig i köket för att spendera två timmar där. Först lagade jag en lasagne med fetaostsås till lördagens kräftskiva (jag äter ju inte varken kräftor eller räkor) och sedan lagade jag pasta carbonara till kvällsmat. Sen fick jag huvudvärk och har spenderat kvällen i soffan för att vila bort den. 


Fortsatt trevlig måndagskväll! :)

 


Ovido - Quiz & Flashcards