Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Madeleine - 21 september 2011 20:23

     

 
Av Madeleine - 21 september 2011 15:54



Nu blir det snart bodypump, asroligt pass! jag är inte så hej på att gymma så det är perfekt med ett sådant här pass, där de kör helkroppsträning på 1 h. 


att köpa träningskort på Kristinedal är nog de mest välspenderade 300 kronorna i månaden! 

Av Madeleine - 21 september 2011 12:18

Namn: Madeleine
Piercingar: hål i öronen
Tatueringar: nej, den enda jag någonsin isåfall kommer att göra är ngt när jag gifter mig
Längd: 1.64
Skostorlek: 37
Hårfärg: Blond/brun
Fräknar: på sommaren
Motto: karma
Kär? ja
Önskar du att du bodde någon annanstans? nej
Vilket schampo använder du? treseme eller wella
Vad är du rädd för? mycket tex mörker, ensamhet, smärta
Gillar du berg- och dalbanor? usch nej haha

Senaste…
Filmen du hyrde? du kommer möta en snygg mörk främling
Filmen du köpte? oj det var längesen, minns inte
Låten du hörde: hahah en tarzan låt jag ska ha på mitt gympapass  
Personen du ringde? rasmus
Personen som ringde dig? mamma
TV-program du såg? nanny haha
Person du tänkte på? alice

Favorit…
Låt: oj lugna fina låtar spelas mest
Sak att göra: mysa
Sport: fotboll
Kläder: jeans och skjorta
Film: love actually
Bil: någon stor och fin jeep
Serie: Vänner såklart

Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? ja
Blivit arresterad? haha nej men utslängd från ett uteställe en gång
Träffat någon från internet IRL? nej

Antal…
Gånger du varit kär? på riktigt 1 gång
Gånger ditt hjärta brustit? knacka knacka ta i trä, aldrig
Hjärtan brustet på grund av dig? oj noll aldrig tror jag?
Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1 kanske?

Senaste…
Boken du läste? konditionstest på cykel haha
Personen du fick e-mail av? åsa cider (lärare haha)
Personen du fick brev av? mamma
Personen du fick sms av? marcus
Gången hela din familj åt middag tillsammans? torsdags
Saken du köpte? nya stövlar


en glad Madde och en fin bästa göteborgvän

Ovido - Quiz & Flashcards