Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Madeleine - 28 september 2011 18:44

klänningar kom på posten idag och båda var superfina! nu har jag dock beslutsångest om vilka kläder som ska med till Lund haha. bra dock att ha mycket o välja mellan haha :) 


var på stan idag, först med två klasskompisar då vi gjorde ett grupparbete som vi kombinerade med en fika (som killen i gruppen bjöd på dessutom, inte helt fel), och sedan med två andra kompisar där vi först shoppade lite och sedan fikade vi igen haha. köpte en liten väska att ha ute och ett par strumbyxor. får nog vara shoppingförbud nu haha. dock köpte en av klasskompisarna en jättefin stor weekendbag på Åhlens som var så fin, jag vill med ha! dock lite för dyr menmen ngn dag kanske haha.


skulle tränat nu ikväll men mådde lite halvdåligt när jag kom hem så hoppade träningen, hoppas det är bättre imorgon så jag kan gå på zumba innan skolan.


nej nu ska jag laga finmiddag till mig och Rasmus, vi tänkte ha lite myskväll ikväll   

Ovido - Quiz & Flashcards