Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Madeleine - 13 mars 2012 19:16

 

   


Var ute och gick/joggade i ca en halvtimme idag efter skolan. på toppenhumör och vädret var på topp! vi har en underbar lagom promenadrunda här i kviberg runt en jättestor fotbollsplan. Man är aldrig ensam när man går det rundan haha, mammor med barnvagnar, joggare och hundägare möter man titt som tätt.


Älskar mina nya träningskläder, rosa lyser så fint när man är ute och går!

Av Madeleine - 13 mars 2012 19:13

Hittade denna fina bild på kameran från alla hjärtansdag.

rasmus fick choklad och ett kort, och jag fick en ros och ett kort.

   

Av Madeleine - 12 mars 2012 13:47

tenta gjord på förmiddagen (får se hur den gick när vi får tillbaka den), sedan stack jag till gymmet och solade och sen var jag ute och gick en lång promenad i det fina vädret!


Ska tvätta sen vid 4 så innan det ska jag försöka läsa igenom en bok till på onsdag då vi ska HRL med defribilator i skolan!

 

Så himla underbart väder idag!

Av Madeleine - 12 mars 2012 13:35

vi har haft en alldeles underbar helg i skåne!


i torsdags när vi kom hem till Skåne vid 5 ungefär körde vi till Stefan och Martina och åt middag. Massa bröllopsprat och mys. Sedan körde vi till Hammmarslund och sov där.


i fredags pluggade jag hela dagen, medans Rasmus hängde med sin pappa. På kvällen var jag på släktkalas för fina moster som fyllt år, och fick äta vääärldens godaste rosa prinsesstårta! rasmus var ute en sväng med vänner och sedan plockade vi upp honom när vi körde hem från släktkalaset.


 

världens bästa kusinbarn. oj vad jag älskar er.


i lördags var det heldag på stan med massa shoppat! var hur roligt som helst och outfiten till bröllopet är nu helt färdig! på kvällen var det god mat och melodifestivalenmys hos svärmor i tollarp.


igår körde vi hemåt mot göteborg vid 1 och var uppe vid 5 typ efter att ha stannat och handlat inom vi kom hem.  '

halva biten upp till göteborg körde jag


och sen körde Rasmus resten


Himla mycket man hinner med på en helg hemma, tack alla!   

Av Madeleine - 6 mars 2012 20:15

I helgen var vi tjejerna här och det var så roligt! vi myste, shoppade, dansade och åt massa gott! 

Världens bästa vänner!


Jag hittade dessutom min klänning till bröllopet! köpte den på studs och nu vill jag använda den direkt haha! köpte en kofta, en stickad tröja och en vårjacka dessutom! riktigt fin shopping haha!


Till helgen drar vi hemåt och det ska bli så skönt. vi behöver lite skåne! på måndag är det tenta så lite plugg får det bli i helgen med haha. 


Nu ska jag kolla klart på Top model, sedan blir det house och sedan sängen. 

Av Madeleine - 1 mars 2012 20:51

Glaaaad Madde :D idag fick vi välja vår praktikplats för april månad och denna termin hamnade jag i grupp 1 och fick välja nästan först i klassen! så jag fick den platsen jag ville ha!


jag kommer alltså spendera 4 veckor på infektionskliniken på östra sjukhuset!!! var på östra sjukhuset på fältstudierna i termin 1 och det var så himla roligt och jag hoppade redan då att jag skulle få komma tillbaka på pratik! en annat plus är att det sjukhuset ligger ganska nära oss, så jag kan nog cykla dit om vädret tillåter! och så tyckte jag det kunde vara roligt och prova på ett litet specialområde inom sjukgymnastik som infektionskliniken är!


  

Ovido - Quiz & Flashcards