Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under oktober 2012

Av Madeleine - 9 oktober 2012 18:38

fick rycket igen och gav mig ut och sprang en runda när jag kom hem efter praktiken, putsade min förra tid med 20 sekunder haha (alltid något).


lagat en god köttfärspaj och städat lite.


nu blir det mys i soffan.


Var förresten på mitt andra helt egna hembesök idag :D lycklig och stolt Madde haha!


 

jag älskar hösten och alla dess underbara färger

Av Madeleine - 8 oktober 2012 18:35

       

Om vi har haft en bra helg? jag låter bilderna tala för sig själv   

Av Madeleine - 5 oktober 2012 16:02

Drar snart iväg med bilen för att spendera en helg med mina göteborgsflickor hemma hos en av dem i Mullsjö (utanför jönköping)


Ha en fin helg alla!


 

Av Madeleine - 3 oktober 2012 22:04

 

En av mina absoluta favoritbilder, en av mina absolut bästa vänner.


Bara en månad sedan får jag fint besök från Skåne! Har bjudit upp alla och hoppas att så många som möjligt kommer upp, kommer bli så roligt. 



Av Madeleine - 3 oktober 2012 08:24

Igår var jag ute och sprang för första gången på hur länge som helst. Jag är inte alls förtjust i att springa men igår fick jag ett jättesug så det var bara att snöra på dojorna och ge sig ut på en nästan 5km runda jag hade provgått i helgen. Och det gick så mycket bättre än jag hade väntat mig! Sprang hela vägen och fick en bra tid att ha att mäta med om jag skulle få för mig att springa igen snart haha.

Lagom svettig efteråt haha.

Av Madeleine - 1 oktober 2012 20:54

Praktiken tar musten ut mig och jag är helt slut på kvällarna, men det är så värt det!


Ikväll har jag bakat farmors älskade mandelkakor och rasmus och kompisar har haft pluggkväll här.


Har tyvärr inte mycket mer att komma med idag haha. 


 

Jag och mina älsklingar <3 tänk att vänner kan göra en så himla lycklig

Ovido - Quiz & Flashcards