Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under december 2012

Av Madeleine - 3 december 2012 20:46

Äntligen! nu har även vi här i Göteborg riktigt vinterväder, har snöat hela dagen och varit riktigt kallt. Nu värmer min undebara jacka från peak gott kan jag lova. 


 

Idag har jag varit i skolan fram till halv 3, sedan hem - tvätt- mat och lite plugg.


Nu har jag landat i soffan efter en varm dusch. Fortsatt trevlig måndag på er! 

Av Madeleine - 2 december 2012 22:37

Plugg, träning, hemmagjord pizza och tvspel. En väldigt bra första advent som har spenderats med favoritpojkarna!

Av Madeleine - 1 december 2012 19:57

Underbara lördag!


Vaknade av mig själv klockan 8, dagen har sedan bestått av plugg, och mys med Mathias (Rasmus kompis) hundar som var på besök med hans föräldrar! En stor bordercollie och en liten Chihuahua har hängt i vår lägenhet hela dagen och mitt på dagen var vi ute och gick en långpromenad. Snacka om att längtan efter en fyrfota familjemedlem var extra stor idag haha.

 

Ikväll har vi ätit hamburgare och nu blir det soffan resten av kvällen. Kanske en chailatte och en egenbakad petit choux till kvällsfikat? :)

 

Det bästa idag måste ju nästan ha varit julkalendern! Hur bra verkar den inte bli? Ska försöka göra det till en tradition att se det varje morgon innan skolan när man äter frukost :)

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards