Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Madeleine - 15 april 2012 15:26

min andra halva, min bästa vän, min stora kärlek.


snart 3 år tillsammans

 

Av Madeleine - 15 april 2012 15:22

förlåt för sämsta uppdateringen på sistonde, fullt upp här.


i tisdas började min praktik på östra sjukhuset, infektion 4 veckor. 

och jag har haft så roligt. vill bli färdigsjukgymnast nu haha. 


jag tar rapport, hjälper till inne hos patienter och skriver journal. massa roligt hela tiden. på onsdag ska jag dessutom leda min första hjärtgympa! 


jag har hittat helt rätt och jag älskar det 


 

Av Madeleine - 15 april 2012 15:19

yeeees, spikat 8 veckors jobb på skånehuset även denna sommar. jag önskade att få vara där i sommar och de på skånehuset var glada över att jag hade önskat där. Win-win så att säga!


är det illa att man längtar till att städa hela sommaren? haha, bra att man gillar sitt jobb iaf ;)

   

Ovido - Quiz & Flashcards