Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 23 april 2012

Av Madeleine - 23 april 2012 21:09

Klockan är 21.09 och hemma på regementsvägen är det väldigt lugnt ikväll. 

jag sitter vid datorn/tvn och rasmus spelar data med en kompis.


i lördags hade vi fest här hemma och oj vad lyckat det blev. några av mina kompisar och några av rasmus och det blev fest sent in på natten. tyvärr inte en enda bild tagen, men kul vart det. drack favvovinet och kramades med bästa elin i min klass hela kvällen.   


praktiken rullar på och rasmus bygger cortegevagn om dagarna. om exakt en vecka är det cortege, följt av stort valborgsfirande på chalmers, där jag också ska med :D


imorgon ska jag försöka dra mig mot gymmet innan praktiken börjar klockan 10. jag flänger runt på min cykel kan man säga haha.


 

ps. om ni undrar vad jag gör på bilden så räcker jag ut tungan mot rasmus haha

Av Madeleine - 23 april 2012 18:10

 

Hur snygg är inte denna klänning på en skala? veckans måste ha klänning.


har varit o dansat zumba efter "jobbet" idag och nu ska jag ta en välförtjänt lång varm dusch.


 
Ovido - Quiz & Flashcards