Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under september 2013

Av Madeleine - 1 september 2013 19:35

Familjen Olsson tog en söndagstur ut till långebro och de affärerna där. Jysk, rusta och diverse sportaffärers-outlet. Pappa fyndade ett par nya promenadskor medan jag och mutti köpte varsett par träningsbyxor och en träningströja/jacka. Vi invigde de nya kläderna med en promenad i eftermiddags och lite styrkeövningar efteråt. 


500 kronor gick byxorna och tröjan på. 

 

Av Madeleine - 1 september 2013 10:44


Vad jag har pillat med nu på morgonen. Jag håller i den sittande morgongympan på jobbet två gånger i veckan och jag tycker det kan vara roligt med variation på musiken så jag bestämde mig för att kompenera ihop en egen spellista. Nu är den bränd till skiva och redo för tisdagens morgongympa. 

Av Madeleine - 1 september 2013 10:37

Igår tog mamma och jag bilen till Nova Lund för shopping. Mamma hittade ingenting och jag shoppade massor haha. Ska försöka ta bild på allt eftersom. Två par jeans, två koftor, en klänning, en t-shirt och en randig långärmad (favvo-plagget). Vi var hemma tidigt på eftermiddagen igen och sen tog vi det bara lugnt och vid 6 kom Andrea till mig. Vi åt med mina föräldrar, tog en drink hemma och sedan begav vi oss in till stan. Vi satte oss på Bånken (utestället vi brukar gå ut på) och upplevde stället för första gången nyktert haha. Det blev en mojito (världens godaste drink) och en p2. En bra kväll med världens bästa miss Månsson.


   

Ovido - Quiz & Flashcards