Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Madeleine - 8 oktober 2011 16:23

Under sommaren blev det inte särskillt mycket träning alls, var inte lätt med dom konstiga arbetstiderna som truckförare :O så konsekvensen 20kg mindre i bänkpress, men nu efter någon veckas träningspass så är jag uppe i det jag slutade med innan sommaren! =D 


Och en annan sak jag inte sagt är att jag ska till Val Thorens i Frankrike och åka sidor vecka 2!!!! Whooo :D Har alltid velat åka på skidsemester men har aldrig funnits några på "tillfälle", men så jävlar! Kan ju dock inte åka särskillt bra (än) men de löser väl sig :). Madde kunde tyvärr inte åka med :'(  

 

Ser riktigt najs ut, Europas högsta skidanläggning :)


Och nu har även lite nya leksaker anlänt =D

Nya datan! =D Dock måste jag vänta med att montera den tills nästa helg då Filip kommer upp och hjälper till. 

Ovido - Quiz & Flashcards