Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Madeleine - 11 oktober 2011 22:01

Idag kändes matten ungefär såhär....Det gick verkligen skit idag, jag satt och filade på duggan som vi lämnar in elektroniskt varje vecka och jag kunde verkligen inte lösa ETT ENDA TAL av de återstående 7. Spelade ingen roll hur jag bar mig åt, det blev ändå fel...


Jag fick nog och gick med arga steg ner mot gymet för att reagera av mig! Och jodå, efteråt kändes det såhär istället!

(visst är hon söt?;))  


Nåväl, nu har jag skrivit av lite anteckningar och pluggat inför ett litet prov vi har imorgon, så det ska nog ordna sig. 


Imorgon är det bowling! Yay! Jag o Madde ska hänga med lite spontant med andra studenter från kviberg! Ska bli roligt o lära känna lite nytt folk :)

Ovido - Quiz & Flashcards