Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Madeleine - 28 mars 2011 19:23

har haft världens bästa helg! :D bilder kommer upp typ imorgon!


idag är dock ingen bra dag alls. dålig morgon, extremt lång och dålig dag i skolan, ont i magen, stress över tenta, hemlängtan, skoltrött och allmänt sur. nej nu ska jag läsa vidare om lungornas utveckling (kul va?), sedan gå ner till markan och köpa ett stort fett choklad, lägga mig under en filt och tycka synd om mig själv.


/ en Madde på dåååligt humör och en sambo som är iväg och inte kan trösta henne. 

 

Av Madeleine - 24 mars 2011 18:39


21 månader och jag är fortfarande lika kär i dig min fina Rasmus!   

Av Madeleine - 24 mars 2011 17:52

Ja nu var de verkligen längesen jag skrev här :O // Rasmus


de har väl inte hänt så mycket sen sist kanske, jag har gjort två tentor, en matte och en fysik, jag tror dom gick bra båda två =) efter de hade jag en lugn helg, på fredagen var vi i gänget hemma hos Mathias o lagade mat och drack öl, sen drog vi ut på en pubb.


Veckan har flutit på och de nya kurserna har börjat, matematik igen samt en ny fysik kurs (modern fysik). Jag har varit på Chalmersdagen och fått lite inspiration till mitt val i höst, de lutar åt maskinteknik eller automation och mekatronik, väldigt kluven, men har ju någon vecka kvar innan jag måste välja :)


Ikväll ska jag ut med några polare på pubrunda på chalmers, ska bli trevligt =) Imorrnkväll ska jag på aktivitetskväll på data/it. Sedan på lördag är de fest igen :O Spring break fest på Chalmers.


Även Maddes tjejkompisar kommer upp imorrn så denna helgen kommer vara fullt ös =D

Av Madeleine - 18 mars 2011 19:41

redan fredag! veckorna går snabbt nu! denna veckan har varit jobbig; sjuk och extremt mycket föreläsningar varje dag. kursen vi har heter allmän fysiologi och handlar allmänt om kroppen och dess funktioner. roligt? verkligen inte haha. intressant lite men så himla mycket att lära sig! fick iaf reda på att jag klarade även min andra tenta woho! :D så 2/6 är godkända än så länge denna termin!


ikväll är rasmus iväg och jag myser med datorn och fysiologiboken! blir nog att plugga ngn timme till sen marathon av criminal minds! :)   

Av Madeleine - 16 mars 2011 20:49

  

Sjukdag hemma hos oss idag, så vi myser och delar kärvänligt på bakterierna ;) 

Av Madeleine - 15 mars 2011 20:35

Vaknade tidigt imorse och fick se detta


Sunrise Sunrise Looks Like Morning in Your Eyes

    

Av Madeleine - 14 mars 2011 19:16


Lång dag men gick mycket bättre än väntat och man var inte helt dödstrött när man gick hem vid 4 efter att ha varit där sen halv 9 i morse :) men sen på spårvagnen började jag må dåligt och nu ligger jag här i soffan halvdöd, har verkligen verkligen inte tid att bli sjuk, finns inget utrymme någonstans att bli sjuk! så SKA vara kry till imorgon! När man är sjuk är det så underbart att ha världens bästa sambo som ställer upp, tar hand om en, lagar kvällsmat och diskar.


Hihi imorgon firar vi 21 månader tsm! Tänk att det snart har gått två år, heeelt galet :D Det ska firas på lördag med bio :D 


Mina föräldar har förresten landat i Thailand idag! Jag är absolut inte avundsjuk elr så ;) Så roligt för dem att komma iväg på en resa de har väntat på i flera år :D 


  

Fick förresten inbjudan till bästis 20årfest igår :D Wonderful, kommer bli så roligt att fira världens bästa och dessutom träffa massa roligt folk man inte sett på länge :D

Av Madeleine - 13 mars 2011 21:31

Aa då var de kvällen innan en tenta för min del (Rasmus), varit sjukt omotiverad till att plugga idag, så de har inte blivit så mycket, men de känns ändå som att de kommer gå bra :) de är ju många som säger att man inte ska plugga så mycket dagen innan, så vi kör på de, hehe. 


Just nu sitter jag o Madde o bara degar i soffan :) vi har käkat fläskfilé med klyftpotatis innan, tittat på ett criminal minds avsnitt, och medans Madde kollade på ännu ett avsnitt körde jag en runda Heroes Of Newerth med Figge =) skoj! Snart nattedags, önska mig lycka till =D


  

Idag får ni en bild på mig o Madde när vi var i Malmö för typ ett år sedan <3

Ovido - Quiz & Flashcards