Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Madeleine - 3 mars 2011 21:44

Bara för att jag är lite uttråkad så blir det en liten lista :D


När vaknade du imorse? - halv 7, alldeles för tidigt


Vad var det första du tänkte när du vaknade? - Nej nej nej


Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni? - Nej brukar undvika att prata i telefon haha, inte riktigt min grej 


Vilket humör är du på? - Bra men lite uttråkad och trött


Vad har du på dig just nu? -mysbyxor och rasmus tröja 


Har du ont någonstans? - Nej    


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? - oh finns massor men finns ständigt ett sug på chips haha. 


Hur mycket var din senaste lön på? - Jobbade en dag i januari så 500 kr haha


Vad köpte du när du drog ditt kort senast? - oj det vet jag inte, jo en fika!


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet? - facebook?


Vad ska du göra ikväll? - kolla klart på lyxfällan och sedan mysa ner mig i sängen och sooova!


Vilken var den första låten du satte på idag? - hrm Grenade kanske


Varför ska man läsa din blogg? - haha det är nog bara av personligt skäl om man tycker det är kul att se lite vad vi gör i Göteborg :)


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? - Sov på soffan kanske?


När fotade du något senast, och vad? - En bild på en söt foliesköldpappa jag och Alice gjorde på en rast!


Har du gjort av med några pengar idag, på vad? - Nej 


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? - soffbordet


Vad tror du att klockan är? - kollade nyss, 21.50 så strax godnatt världen!

Av Madeleine - 3 mars 2011 21:11

jag hatar att vara ensam. jag är så van vid att ha människor runt mig alltid. sover alltid bredvid rasmus, umgås med massa folk i skolan och sedan hem till lägenheten där rasmus är. ikväll är därför en väldig ovanlig kväll då jag är ensam i lägenheten och ska gå och lägga mig själv i en stor säng. vissa säger att det är nyttigt att vara själv men det tycker inte jag, usch nej allt blir så tyst och läskigt haha. så sitter i rasmus tröja och kramar kudden istället ;)


aja nu ska jag sluta klaga, pimpade bloggen innan lite, fin va? :D kul att så många tittade in och kollade på lägenhetsbilderna förresten! nu är det bara att komma upp och kolla in lägenheten på riktigt ;)


är förrsten lite ledsen för att vi inte kunde åka hem i helgen, missar en 20 års fest, och 3 födelsedagskalas för släkt. menmen vi tar igen det i sommar, då kör vi runt i lilla golfen och hälsar på alla! :D 

Ovido - Quiz & Flashcards