Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Madeleine - 6 mars 2011 19:25

Just nu är jag extremt kär i mina nya bebisar :D

  

Sen har jag ju en annan söt bebis här hemma också hihi 

  

Av Madeleine - 6 mars 2011 17:21

Idag vaknade jag o Madde riktigt sura på varandra :O det var total fight hela natten om hur trångt det var i sängen xD haha, vi måste skaffa en dubbelsäng xP


Efter en god frukost satte vi igång o pluggade och har gjort det fram till typ 3. Vi gick en runda sen drog jag till gymmet och Madde drog hem och dansade Zumba =D.


  

Igårkväll lagade jag maten, blev grymt gott! Riktigt fin lördagsmat =D


Tyvärr missade man Idas 18års-kalas igår med släkten som var på besök i Skåne :( men men, så kan de bli :(.


Ikväll blir de solsidan såklart! Och mest  slappe, imorrn fortsätter tenta plugget med en matteföreläsning där vi ska repetera gamla tentor :)


  

Utsikten mot Göteborg från sovrumsfönstret =D Fint väder idag igen =D

Ovido - Quiz & Flashcards