Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Madeleine - 7 februari 2012 21:04

det börjar tära på en att ta tenta varje vecka. så mår lite sådär nuförtiden, och mycket på schemat därför dålig uppdatering! 


denna helgen som kommer är ledig iaf! jag vill til IKEA haha, köpa något nytt roligt och äta god lunch ;) 


hur fint är inte detta armbad förresten?

http://www.kidelin.se/sv/artiklar/varumarken/lite-kalabalik/lite-kalabalik-lite-honey-2.html



när jag pluggar mycket, brukar jag försöka avleda tankarna för att lugna mig lite och då tittas det ofta runt på internetshopping haha.   

Av Madeleine - 4 februari 2012 17:16

tentan var lite konsig, men jag hoppas jag lyckades skrapa ihop poäng till ett Godkänt.


vinet är på kylning och naglarna håller på att målas. Ha en riktigt trevlig lördag alla ni fina!


 

Ovido - Quiz & Flashcards