Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under september 2012

Av Madeleine - 12 september 2012 08:03

Hey baby, I think I wanna marry you

Av Madeleine - 12 september 2012 07:45

I lördags var jag och två kompisar ute och dansade på ett uteställe vid namn park lane här uppe i Göteborg.

Kvällen var hur bra som helst och dagen efter Mådde vi inte så bra haha.

Av Madeleine - 8 september 2012 12:09

bild från förra helgens fest på Chalmers. dansade järnet med killarna hela kvällen. det är världens egoboost att festa på chalmers haha ;)


kul hade vi!


Te

Av Madeleine - 6 september 2012 20:48

 


Hade jag önskat hade jag haft en hel tebutik här hemma. Jag och Rasmus älskar att ta en kopp te på kvällen, speciellt nu när det är höst. 

Av Madeleine - 6 september 2012 19:39

I eftermiddags var vi ute i mölndal på hjälpmedelscentralen och fick prova på att köra rullstol! hur kul som helst (om man nu får säga så). väldigt lärorikt för vårt kommande yrke och man fick verkligen förståelse för hur det är att vara rullstolsbunden och ta sig fram i vardagen. inte nog med att det är SKITjobbigt att bara köra på plan asfalt, sen att ta sig upp och ner från trottoarer/trappsteg ska vi inte prata om..


vi hade tur med vädret iaf, inget regn och lite sol. regnet kom nu på kvällen istället.


     

Av Madeleine - 5 september 2012 21:20


Ligger i sängen och kollar ett avnitt CSI.   


Imorgon seminarium 10.30-12.00, sedan rullstolsträning hela eftermiddagen, SKOJ! 

Av Madeleine - 3 september 2012 20:18

Lång dag i skolan (8.30-16.00) men mycket praktiskt och så fick vi gjort seminarieuppgifterna till fredagens seminarium!


ikväll har jag bakat bullar, pluggat lite och nu är rasmus iväg på möte och jag hamnade framför data/tv.


älskar vardagslunket här upp i göteborg. det bästa jag någonsin gjort är att flytta ihop med Rasmus. han är utan tvekan den bästa sambon någonsin.


 

hittade ingen rolig bild, så fick bli en cypernbild

Av Madeleine - 1 september 2012 17:17

inhandlade höstjacka idag. och det blev en skinnjacka! min alldeles första skinnjacka någonsin. mer än nöjd kan jag lova. 


   


799 kr, Zara

Ovido - Quiz & Flashcards