Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 11 januari 2012

Vi

Av Madeleine - 11 januari 2012 19:37

pratade nyss med Rasmus, skönt o höra hans röst och att han saknar mig lika mycket som jag saknar honom.   


Himlen den är blå.
Ibland är den grå. 
Men om man är två,
är himlen blå ändå.

Av Madeleine - 11 januari 2012 16:12

oj nu var det längesen vi (jag) skrev här! ett underbart jullov har det varit med massa roligt!

lite snabb sammanfattning: släktkalas, julmys, bio, hundvakter, nyår, vila och utgång!

som sagt ett riktigt bra lov med massa skratt och god mat!


nu är rasmus iväg och åker skidor i alperna och jag pluggar här hemma... rättvist va? och herregud vad tråkigt det är att bo själv! tyst, mörkt och inga kramar... som tur har jag fina vänner som piggar upp!


Såhär fint har det varit att vara hemma!

 

Ovido - Quiz & Flashcards