Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Madeleine - 14 januari 2012 20:55

 


Jag och mina absoluta favoriter! 

Av Madeleine - 14 januari 2012 20:33

IMORGON KOMMER RASMUS HEM! jag längtar!


ikväll myser jag med gladiatorerna, choklad och min data. efter gladiatorerna blir det filmen tidsresenärens hustru, velat se den länge och ikväll gick den passande nog på tv!


Hoppas ni alla får en trevlig lördags, var ni än gör!


jag och fina Malin på nyår!

 

Av Madeleine - 14 januari 2012 12:26

1. Hur gammal är du om fem år? 25 (oj börjar snart bli gammal ju)

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? pluggpapperna haha

3. Hur lång är du? 164

4. Vilken är den senaste filmen du sett? 12 angry men

5. Vem ringde du senast? fina mamma

6. Vem ringde dig senast? rasmus

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? :D (kort och bra haha)

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? helt klart sms, har lite telefonfobi, kan prata normalt och utan skräck med fyra personer i mitt liv: mina föräldrar, nina och rasmus

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

10. När såg du senast din mamma? för en vecka sedan

11. Vilken ögonfärg har du? Bruna

12. När vaknade du i dag? halv tio

13. Vilken är din favoritjulsång? oj det vet jag inte

14. Vilken är din favoritplats? med familjen och rasmus hemma i hammarslund

15. Vilken plats föredrar du minst? ?

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? leg sjukgymnast, skåne, hus och söta bebisar

17. Vad skrämde dig om natten som barn? slutscenen i titanic

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? how to loose a gut in ten days, bästa filmen!

19. Hur stor är din säng? helt underbart stor, bästa inköpet någonsin

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar och sedan har Rasmus en monster-stationärdata

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med kläder, kan inte sova utan, hatar känslan av täcke mot huden haha

22. Hur många kuddar har du i sängen? jag har 2 men somnar oftast utan att ligga på någon kudde alls

23. Hur många landskap har du bott i? 2 :D

24. Vilka städer har du bott i? Kristianstad och Göteborg

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor!

26. Är du social? ja om jag känner mig bekväm i sällskapet

27. Vilken är din favoritglass? gillar inte glass särskilt mycket, men Texas pecannöt och mjukglass är gott

28. Vilken är din favoritefterrätt? efterrätt äter jag väldigt sällan, men citronfromage kanske?
29. Tycker du om kinamat? nä inte så förtjust i ickehemmalagad mat haha

30. Tycker du om kaffe? jag gillar det, min mage hatar det


31. Vad dricker du till frukost? juice elr mjölk

32. Sover du på någon särskild sida? japp alltid längst bort från dörren

33. Kan du spela poker? nej det kan jag inte påstå

34. Tycker du om att mysa/kela? mitt absoluta favoritintresse haha, tur rasmus är så mysig!

35. Är du en beroendemänniska? ja det får jag nog erkänna

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? ja, Rasmus haha!

37. Vill du ha barn? väldigt gärna, men om några år

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej

40. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng alla gånger om

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder typ

42. Äger du dyrbara smycken? värdemässigt har jag nog inga dyrare smycken, men har smycken som betyder väldigt mycket för mig rent känslomässigt

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? oj finns så många haha, greys, big bang och criminal minds är väl dock favoriterna!

44. Kan du rulla med tungan? japp haha!

45. Vem är den roligaste människan du känner? har väldigt lätt till skratt så skrattar alltid ändå haha


46. Sover du med gosedjur? nej

47. Vad har du för ringsignal? någon iphone-signal

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? är väl om mamma har något sparat då

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? en filt

50. Flirtar du mycket? nej. men är väldigt glad och skrattar ofta och det kan nog vissa ta som flörtigt

51. Kan du byta olja på bilen? haha nej verkligen inte. mansgöra!

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? zlatan-boken
54. Läser du någon dagstidning? aftonbladet

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej

56. Dansar du i bilen? haha nej? men rasmus och jag brukar ha skönsång i bilen på väg ner till skåne

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? lyssnar aldrig på radio, men rasmus gör och då är det alltid P3

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? massa plugg

59. När var du i kyrkan senast? när mitt yngsta kusinbarn döptes tror jag

60. Är du lycklig? jag är väldigt lycklig och glad för det varje dag


haha bjuder på bilden

 


Ovido - Quiz & Flashcards