Madeleinerebeckaolsson

Direktlänk till inlägg 3 mars 2011

Rubrik saknas

Av Madeleine - 3 mars 2011 21:44

Bara för att jag är lite uttråkad så blir det en liten lista :D


När vaknade du imorse? - halv 7, alldeles för tidigt


Vad var det första du tänkte när du vaknade? - Nej nej nej


Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni? - Nej brukar undvika att prata i telefon haha, inte riktigt min grej 


Vilket humör är du på? - Bra men lite uttråkad och trött


Vad har du på dig just nu? -mysbyxor och rasmus tröja 


Har du ont någonstans? - Nej    


Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? - oh finns massor men finns ständigt ett sug på chips haha. 


Hur mycket var din senaste lön på? - Jobbade en dag i januari så 500 kr haha


Vad köpte du när du drog ditt kort senast? - oj det vet jag inte, jo en fika!


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet? - facebook?


Vad ska du göra ikväll? - kolla klart på lyxfällan och sedan mysa ner mig i sängen och sooova!


Vilken var den första låten du satte på idag? - hrm Grenade kanske


Varför ska man läsa din blogg? - haha det är nog bara av personligt skäl om man tycker det är kul att se lite vad vi gör i Göteborg :)


Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? - Sov på soffan kanske?


När fotade du något senast, och vad? - En bild på en söt foliesköldpappa jag och Alice gjorde på en rast!


Har du gjort av med några pengar idag, på vad? - Nej 


Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? - soffbordet


Vad tror du att klockan är? - kollade nyss, 21.50 så strax godnatt världen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 6 maj 2014 19:57


Heeeeeeej hopp! Det var ett tag sedan.    Snabb statusuppdatering: jag har heltidsvikariat på mitt älskade jobb som sjukgymnast på Valjeviken nu. chefen är nöjd, jag stormtrivs och jobbar säkert lite för mycket haha. Har jobb där till och med aug...

Av Madeleine - 6 februari 2014 18:17


För mig är den här bloggen väldigt mycket kopplad till studentlivet. Ett liv, som jag nu faktiskt börjar förstå, jag inte lever längre. Jag vet inte om jag kommer att fortsätta blogga, inte just nu kanske. Eller kanske något inlägg då och då. Eller k...

Av Madeleine - 30 januari 2014 17:31


Och det bara snöar och snöar. Håll tummarna för att jag kan ta mg till Göteborg imorgon! Jag har haft toppendagar på jobbet, men nu är jag så himla glad för att jag ska upp till min fina sambo imorgon. Annars då? Jo det är väl lite tungt med det dåli...

Av Madeleine - 27 januari 2014 12:56


Nu ska vi se om vi kan komma in i lite rutin, både i livet och på bloggen haha. Denna vecka jobbar jag hela veckan på Valjeviken för att komma in i det. Sedan på fredag kör jag upp till Göteborg och jobbar lördag och måndag på det boendet jag gick br...

Av Madeleine - 27 januari 2014 12:48

I lördag var det alltså dags för examensfest nummer 2, denna gång i skåne med vänner och släkt. Vi var cirka 60 personer och det bjöds på god mat och mycket underhållning. Tipsrunda, tal, sång och bildspel. Det blev en kväll med mycket kärlek. I bile...

Ovido - Quiz & Flashcards