Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Madeleine - 3 mars 2011 21:11

jag hatar att vara ensam. jag är så van vid att ha människor runt mig alltid. sover alltid bredvid rasmus, umgås med massa folk i skolan och sedan hem till lägenheten där rasmus är. ikväll är därför en väldig ovanlig kväll då jag är ensam i lägenheten och ska gå och lägga mig själv i en stor säng. vissa säger att det är nyttigt att vara själv men det tycker inte jag, usch nej allt blir så tyst och läskigt haha. så sitter i rasmus tröja och kramar kudden istället ;)


aja nu ska jag sluta klaga, pimpade bloggen innan lite, fin va? :D kul att så många tittade in och kollade på lägenhetsbilderna förresten! nu är det bara att komma upp och kolla in lägenheten på riktigt ;)


är förrsten lite ledsen för att vi inte kunde åka hem i helgen, missar en 20 års fest, och 3 födelsedagskalas för släkt. menmen vi tar igen det i sommar, då kör vi runt i lilla golfen och hälsar på alla! :D 

Av Madeleine - 2 mars 2011 21:13

Vissa minnen, stunder, ögonblick är oförglömliga och betyder allt! 


        

Av Madeleine - 1 mars 2011 10:01

Sovmorgon idag för både mig och rasmus, vilket var riktigt skönt. Så igårkväll satt jag uppe och kollade resumén av Oscarsgalan, kanske inte var världens roligaste sammandrag menmen :) Denna veckan i skolan är sinnes, vi går i skolan typ halv 9 till 4 varje dag med jobbiga föreläsningar hela dagarna, förutom imorgon då vi ska ha smärtlabb haha ;) Nu läser vi neurofysiologi, som är så mycket värre än neuroanatomi. menmen ska väl gå bra så småningom hoppas jag, tenta nästa lördag!



  

Sånt här lyssnar jag på föreläsningar om varje dag ;)

Ovido - Quiz & Flashcards