Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Madeleine - 21 januari 2012 14:41

lite bilder från jullovet i skåne        

Av Madeleine - 21 januari 2012 14:23

Sådant här fint väder har vi idag. mysigt med snö men oj vad det snöar. vi har varit iväg en liten tur med bilen och nu kommer vi nog hålla oss inne resten av dagen. mysigt att bara vara vi   


   


inatt sov jag förresten i 11 timmar haha! snacka om utvilad idag.



Av Madeleine - 20 januari 2012 21:33

tenta gjord idag, obli   gatorisk efter-tenta-fika med alice, och sedan har resten av dagen varit lugn.


vi lagade finmiddag med fläskfilegratäng och sedan invigde vi vår glassmaskin och gjorde hallonsorbet! Mums


nu ska vi kolla på film och jag lär somna innan den är klar haha, men ska göra mitt bästa.


 


kvällens filmval

Av Madeleine - 19 januari 2012 19:11

beteenden som påverkar hälsan positivt:


7-8 timmars sömn

frukost varje dag

hålla vikten

inte röka

måttlig/ingen alkohol

regelbunden motion


nå, är ni duktiga haha?

det är lite sådant här vi har till tentan imorgon haha! ;)


 


Av Madeleine - 19 januari 2012 19:02

vi har väldigt många fina människor runt oss, som ofta påpekar att de är stolta över oss och ställer upp om vi behöver hjälp någon gång. det värmer, och gör en väldigt glad. ville bara säga det!


Ikväll är Rasmus iväg på pubrunda och själv försöker jag bestämma mig för om jag ska titta på Sverigens värsta bilförare elr Once upon a time kl 8 ikväll. suck att saker ska gå på samma tid haha. blir nog once upon a time och sedan kolla det andra på tv4play. 


vi älskar er alla!

 


Av Madeleine - 18 januari 2012 21:26

nu ligger jag nerbäddad i sängen, tänkte kolla ett avsnitt CSI innan jag ska sova. rasmus är iväg på möte och kommer nog hem om stund. får se om jag är vaken då haha.


imorgon ska jag på seminarium 9-11 och sedan är det de sista tentaplugget som gäller, för på fredag är det tenta i "tillämpad psykologi inom rehabilitering, 7,5 HP". 


nej nu kom Rasmus hem! 


edit: detta skulle egentligen ha lagts upp för ungefär en timme sedan haha!


Godnatt alla! 

Av Madeleine - 17 januari 2012 19:34








Idag har jag och Rasmus varit extremt duktiga. Vi har städat i köksskåpen så vi ska få plats med alla våra kökssaker haha, tvättar värsta monstertvätten och lagat goood köttfärspaj.


nu har jag däckat i soffan och rasmus ska strax iväg och träna!


nej nu blir det ett avsnitt av CSI elr två! (håller på att kolla igenom säsong 3 haha)


Av Madeleine - 17 januari 2012 19:29



Drömväskan! by Mulberry


mamma och jag kom och prata om drömväskar, Louis Vuitten m.m i telefonen ikväll. 

och detta är nog min drömväska, så enkelt och så snygg. 

Ovido - Quiz & Flashcards