Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 5 juli 2013

Av Madeleine - 5 juli 2013 18:58

Löpturen gick bra. Inte riktigt lika snabbt som jag hade hoppats på, men det blev exakt 5km på 28min. Hade önskat på att ligga runt 27,5 min menmen helt okej ändå. Efter 3km dog nämligen mina ben och jag fick verkligen släpa mig runt resten av rundan. Tror att två träningspass och en hel veckas jobb där jag i princip går hela dagen gjorde sitt. Får bli bättre uppladdning till lopet nästa fredag.


Nu ska jag njuta av livet och min fina familj och fina vänner. Sommar när det är som bäst.


 

Av Madeleine - 5 juli 2013 13:47

Då har jag gått på 9 dagars semester. Så himla skönt. Och jösses vad snabbt tre veckor på jobbet har gått. 


Nu ska jag strax väcka Rasmus som sover efter en natt på jobbet, sedan ska jag fira semestern med en löptur. Idag ska det gå snabbt har jag bestämt mig för. Känner dock att jag har druckit för dåligt på jobbet idag, men hoppas det ska gå vägen ändå. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards