Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Madeleine - 12 juli 2013 12:43

Jag börjar bli nervös. Idag ska jag för första gången i mitt liv springa ett lopp. Jag som alltid sagt att jag hatar att spring. Men det ska bli kul idag. Kanske är det början på något, vem vet? ;) Mitt mål är att komma i mål på under 27 minuter, men är nöjd bara jag kommer i mål haha.


Håll tummarna för oss idag, i värmen. 


 
 

Av Madeleine - 12 juli 2013 08:22

Igår var jag och far min på utflykt! Först körde vi till Valjveviken, där jag ska praktisera fem veckor i höst. Det var så fint och låg väldigt vackert vid havet. Nu längtar jag ännu mer till 27 augusti! Sen körde vi vidare till Sölvesborg och besökte först pappas arbetsplats (journalist på blekinge läns tidning) och sedan gick vi en härlig promenad i Sölvesborg. Vi gick blandannat på Europas längsta gång- och cykelbro. Det ni! Sedan körde vi till Valje rökeri och köpte varmrökt lax som vi ska mumsa på någon dag. 


En väldigt bra utflyktsdag! De två första bilderna är från Valjviken och resten är från Sölvesborg.


             

Ovido - Quiz & Flashcards