Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 10 juli 2013

Av Madeleine - 10 juli 2013 11:20

Det händer ibland att man stöter på kändisar. Jag går i princip aldrig fram och ber om kort, men denna gång tvingade både min pappa och mina kompisar mig. Jag är väldigt glad för att vi gjorde det till slut, blev roliga bilder! Tyvärr glömdes blixt på bilden med alla oss tjejer men de andra två blev bättre, därför är den bilden lite suddig. 


   

Och ja, min pappa är lite mycket av en linslus som jag är. Vi älskar att posa framför kameran, lika mycket som vi även älskar att stå bakom den och ta kortet.  

Av Madeleine - 10 juli 2013 11:13

   
      Jag, Rasmus, Nina, Fanny, Andrea, Jesper, Hanna och Louise tog oss in till stan igårkväll och lyssnade på De vet du. Bra drag, men mycket ungt folk och till slut ställde vi oss på behörigt avstånd för att slippa trängas haha. Sedan åkte tant hem och la sig bredvid sin gubbe. Har nog aldrig känt mig så "gammal" som jag känner mig denna sommar. Men som sagt, det är nog inte folket som har blivit yngre, det är vi som har blivit äldre. 



Ovido - Quiz & Flashcards