Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Madeleine - 4 december 2011 20:02

Vi har precis som Rasmus skrev haft en fantastisk helg hemma. Gud vad jag älskar er alla där hemma!


Lika roligt som det är att komma hem på torsdagskvällen lika jobbigt är det att åka på söndagen... jag kommer nog aldrig att sluta tycka det är jobbigt, så det är skönt att ha Rasmus som peppar er och får en på andra tankar i bilen på väg hem. får tänka hur underbart det är att kunna maxa in allt på en helg och träffa alla man tycker om. sedan har vi vardagen här uppe, jag och Rasmus, som är lika härlig den. tycker dock att Göteborg kunde legat liiiite närmare Skåne, menmen 3 timmar går ganska snabbt att köra ändå.


ska återgå till tvn nu, är ju filmklassiker på tv; Indiana Jones! :D 


Av Madeleine - 4 december 2011 19:12

Yes, hemkommen efter en långhelg i Skåne, det var roligt att hälsa på lite. Vi hann med att träffa i princip alla man kan hinna med att träffa på en helg, vilket var najs :)


Imorgon börjar en ny vecka och för mig (Rasmus) kommer det nog bli en vecka med massor av plugg... Snart tena och just nu känns det sådär om man kommer klara det eller inte. Men men, det ska nog gå bra hoppas jag, annars får man väl bara göra om dom.


 

Det ska väl bli en Ingenjör av mig någon gång iaf :]

Ovido - Quiz & Flashcards