Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Madeleine - 17 december 2011 20:07

Då var Madde och jobbar kvällspass på posten medans jag är hemkommen från mitt dagpass, hehe, det är inte mycket vi kommer ses dessa dagarna :O


Musikhjälpen är i Göteborg!! Riktigt coolt faktiskt! Jag följde det ganska mycket förra året och skänkte en slant, och även så i år. Eftersom dom sänder mitt i stan har jag även varit där ett par gånger, riktigt cool, särskillt att få se hur kodjo ser ut i verkligheten.


 

Dock tycker jag Gina är ett riktigt stolpskott och tillför inget mer än gnäll till programmet, menmen, de är iaf uppe i 10 miljoner nu och de kan man ju bara bli riktigt glad över :D


Och så måste jag ju hålla med Madde som skrev i förra inlägget, Jason är ju KUNG!!

Av Madeleine - 17 december 2011 12:30


denna går på repeat om och om igen i min iphone. så bra låt och så bra tolkning av våran lundapojke Jason!

Av Madeleine - 17 december 2011 10:26

1 jobbdag avklarad, 6 kvar.. haha men det var faktiskt helt okej och de 5,5 timmarna gick hyfsat fort.


idag sov jag till lite över 9 och nu kollar jag på amazing race på tv! mamma ringde förresten med en fin överraskning igår, hon hade hittat pengar hemma som var mina! och det var en fin summa haha, helt okej med lite oväntade pengar nu i juletid. 


vi fick världens finaste julkort igår av bästa Malin (http://mgustafson.blogg.se/)! glad man blir man hittar sådant i brevlådan! 


ska in en liten runda på stan innan jobbet och köpa absolut sista julklappen. igår köpte jag ninas julklapp och rasmus fick två böcker av mig i minijulklapp (vi köpte ju glassmaskinen till oss själva i julklapp) som han ville ha. 


Trevlig helg allihopa! 


 

Ovido - Quiz & Flashcards