Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Madeleine - 8 december 2011 20:47


...leker jag med webcamen i datorn

   

 

Av Madeleine - 8 december 2011 19:07

I tisdags klarade jag min praktiska examination och idag fick vi godkänt på vår uppsats om vår axelpatient som vi har varit ute i kliniken och träffat! Vilket betyder att jag nu har 30 Högskolepoäng Fysioterapi som är mina! lycka!! På måndag börjaren ny kurs! Psykologi! vilket ska bli superskoj! kombinerat med lite jobb på kvällarna haha :)


idag har jag och rasmus varit o hämtat rasmus dator som har varit inne på lagning och vi lyckades komma mitt i rusningstrafiken. det var kö, folk hade krocket, bussar hade gått i sönder mitt på motorvägen osv. KAOS med andra ord, men vi kom hem säkra! 


Igår bakade vi lussekatter! De blev supersmarriga! :D Imorgon väntar julmys med vänner, dvs om vädret tillåter och jag kan ta mig ut på hisingen... vi väntar ju snöstorm här ikväll.. Håll tummarna att vi slipper oväder!


 

Ovido - Quiz & Flashcards