Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Madeleine - 14 december 2011 21:08

det är så roligt, för ni är många som är inne och kollar här varje dag! :D


om ni fortsätter titta in här, så lovar jag att fortsätta blogga! ni får jättegärna kommentera om det är någon speciellt ni vill att jag/vi ska skriva mer om, fler bilder eller något annat. bara roligt med lite konstruktiv kritik!


jag är lite dålig på att ta bilder med min kamera, så blir ofta bilder med iphonen med resultat att det blir fler bilder men med sämre kvalitet. ska försöka bli bättre på att ta med min fina kamera när vi göra något och ta bra bilder. 


vi är glada för att ni följer oss och vårt liv! vi firar dessutom snart 1 år som sambos, inte illa va? :D

 



Av Madeleine - 14 december 2011 20:25

VEM

Vem är i rummet med dig? ingen, hemma själv. 
Vem fick du senaste sms av? Rasmus
Vem tänker du på nu? Nina 
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma. minst en gång per dag haha.
Vems hus var du senast i? hrm måste vara mamma och pappas, räknas lägenhet så var det Elins lägenhet
Vem önskar du var med dig nu?  haha får ju erkänna att här är lite tomt i lägenheten när Rasmus inte är här
Vem är din favoritsläkting? Alla mina fina kusinbarn


VAR

Var är din mobiltelefon? Ligger i soffan bredvid mig
Var handlar du mest? Willys i gamlestaden när det gäller mat 
Var fick du tag på tröjan du har på dig? haha mammas älskade gråa munkjacka som snabbt blev min 
Var åkte du senast bil? härifrån till affären (rasmus körde, så klart. jag kommer nog aldrig köra i göteborg haha)


VAD

Vad åt du senast? Hamburgare och pommes
Vad drack du senast? Juice
Vad är det för färg på dina byxor? jeans
Vad är den närmaste saken som är blå? haha vårt golv?
Vad har du på fötterna? gosiga strumpor
Vad är din favorit färg? röd tror jag
Vilken film såg du senast? the hike. en film om 5 tjejer som var ute och campade och såklart träffade de på massa mördare i skogen och sprang för sitt liv i typ en timme. läskig film
Vad hör du just nu? Arga snickaren på tv


HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? japp
Hånglat på en bio? haha har väl hänt
Hånglat i skogen? haha hånglat är inget vackert ord, men pussats i en skog har jag gjort. 
Tyckt att din kusin är het? haha har tre tjejkusiner som alla är vackra
Sovit naken? nej aldrig, sover alltid i t-shirt och trosor
Kört över hastighetengränsen? ja det har väl hänt tyvärr
Målat om ditt rum? nej inte själv haha, mansjobb haha
Dansat framför en spegel? Åh ja
Fått hicka? väldigt sällan med har hänt. Rasmus däremot får ofta fyllehicka, lika roligt varje gång. 
Stulit pengar från en kompis? usch nej
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? nej tror jag inte
Smugit ur ditt hus? Haha nej det har jag aldrig
Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja när man var mindre, hände det väl ofta. men när det har varit på riktigt när jag väl hittade pojken jag ville ha, då kände han likadant, lyckligtvis!
Älskar eller saknar någon nu? klart! 

 



Ovido - Quiz & Flashcards