Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Madeleine - 10 december 2011 17:15

idag är en sådan dag så jag helst av allt hade viljat vara hemma-hemma, alltså hos världens bästa föräldrar i hammarslund. Varför?


  • När det för en gångs skull är en fotbollsmatch jag verkligen vill se, så ska den såklart gå på Canalplus, vilket pappa och mamma har på sin tv och vi har det inte
  • rasmus har varit på Chalmers heela dagen och tentapluggat
  • all mat är typ slut hemma och jag vägrar gå ut i detta pissvädret för att handla. så jag har gett rasmus i uppgift att köpa med sig lite gott på vägen hem haha
jaja. hela dagen igår var supermysig. det blev massa julgodis bakat och vi bara myste.
nu ska jag försöka ta tag i denna dagen och förbereda lite mat till mig och Rasmus, som jag hoppas kommer hem snart. blir nog pizza, mumsigt värre. 
Ovido - Quiz & Flashcards