Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Madeleine - 7 maj 2011 21:34

Ja nu är det verkligen dags att jag skriver något igen, de har hänt mycket sen jag skrev sist och bäst är de kanske om man slänger upp lite bilder o snackar därefter :D


   Morfar


   Mormor


Vi var ju hemma över påsk, och vi hann med en himla massa den helgen faktiskt, eftersom vi var hemma 4 nätter (eller var de 5 kanske) så hann vi åka runt o hälsa på alla, väldigt skönt o kunna göra det utan att stressa, så alla fick varsett besök mer eller mindre :) Så jag och Madde hade en toppen eftermiddag i Åhus i deras husvagn.


Vi var även i Tyskland med Pappa och Martina så nu har vi fyllt på spritlagret inför sommaren och nästa hemmafest blir de jag som bjuder på hotshot =D http://lmgtfy.com/?q=Hot+shot 


   En beställning från gymvaruhuset damp ner höromdagen och nu har jag o Madde satt upp ett "mål" vi ska äta sunt utan onyttigheter och träna hårt mellan den 10maj till 10 juni :D ska bli skoj o testa se hur de går utan allt godis (a).    Jag var på Sveriges största organiserade fest i helgen (inte för o skryta med) den var fet :D   Men nu blir det mycket plugg inför tentan på fredag i fysik samt en matte tenta om 2 veckor. Och dessa måste jag verkligen klara! Annars blir det inte bra, så bara att plugga på!


   Idag var vi på Frölunda torg, en heldag med shopping och restaurang mys =D Det blev en piké och en vårjacka och lite annat smått :)

   Förövrigt har vi det väldigt mysigt här uppe =)   Det blev picknick i solnedgången :)     Och de var allt för idag (och två veckor bakåt, hehe)

Av Madeleine - 7 maj 2011 18:27

Har ju glömt att berätta att jag nu har fått tillbaka alla tentor vi har gjort hitintills och alla fem tentor är GODKÄNDA! :D bara en kvar att göra den 10:e juni!


världens lycka, kanske blir en lite sjukgymnast av mig tillslut :D 


En tenta utlånad till en kompis, annars bildbevis på 4 godkända tentor hihi :)  

Ovido - Quiz & Flashcards