Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Madeleine - 31 maj 2011 19:23

Rasmus här :)


Nu har jag fått svart på vitt att jag har klarat basåret!! Och jag är hyfsat glad! Nu har jag haft lov i typ en vecka och en vecka återstår innan jag åker ner till skåne för att gå på truckutbildning (repetition).


Jag har inte gjort mycket, degat och umgåtts med kompisar! Mycket roligt!


   Slutsittningen för basåret var riktigt roligt! Det var maskedrad tema men jag hade bara en liten mask o en väst :P typ "mästerkatten" style ;P


   Har även provat på sushi för första gången i mitt liv =D mycket spännande :P 


   Och efter jag o Isa ätit upp sushin såg vi nya pirates, ganska bra faktiskt =D


Nu ska jag o Madde kolla på en till X-men film! snart sett alla så vi kan se den nya på bio väl uppdaterade! :D

Av Madeleine - 31 maj 2011 09:59

  

Detta kommer bli en underbar sommar. kan knappt till vänta till nästa lördag då jag äntligen åker hem! innan dess: tentaplugg, tenta och tentafest.     

Ovido - Quiz & Flashcards