Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Madeleine - 27 maj 2011 18:34

Dagens tripp till Ikea var ritkigt rolig och massa fint inhandlades! :) vi köpte ett nytt överkast, en ny rullgardin till sovrummet, och en jättefin hylla till köket! vi börjar få lite färdig här hemma, men lite är det kvar innan vi är "klara" :)        

Av Madeleine - 27 maj 2011 11:07

Nu blir det IKEA woho! vi sover förresten sjukt gott i vår nya säng :D bästa köpet! 


haha förresten, skulle boka tid för en sak där hemma, så tänkte jag att ja men då tar jag en tid veckan efter jag har kommit hem, alltså vecka 24. fick erbjudet den 15 juni och tackade glatt ja. efteråt kom jag att tänka på att justdet det var visst vår 2årsdag! lite illa ;) menmen glad för att jag har lyckats boka tid ändå!


ps. jag längtar hem. orättvist att rasmus ska åka hem innan mig. riktigt illa att vi inte är hemma på Morsdag. Mamma, extramamma, svärmödrar vi älskar er   

Ovido - Quiz & Flashcards