Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Madeleine - 12 maj 2011 19:10

Jag har nu i två dagar varit på praktik på Östra sjukhuset och jäklar vad roligt det har varit! :D åh jag vill vara färdig sjukgymnast NU! 


Efter "jobbet" idag gymmade jag och sambon min och nu har vi ätit goood kvällsmat: potatismos och korv! dagens samtalsämne till maten var skånska och tydligen hur mycket det hörs på oss att vi kommer från skåne. För direkt när man pratar med ngn frågar de om man kommer från Skåne haha. igår fick jag dessutom från en total främling som frågade efter vägen, komplimangen; "vilken vacker dialekt du har" :D


Nu ikväll blir det soffan och kanske en liten promenad och sen titta en liten stund på Eurovision song contest! Sen imorgon träffa Alice och göra klart rörelseanalysen och plugga till den praktiska tentan på måndag :) / Madeleine

Ovido - Quiz & Flashcards