Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Madeleine - 7 januari 2014 19:35

  

Nu när vi skulle plocka ner julpyntet, bestämde vi oss även för att köpa nya gardiner och pigga upp lägenheten lite. Blev ett par frägglada panelgardiner från hemtex och så hämtade vi ner lampor från vinden och poff - så hade vi en ny lägenhet (typ). Ikväll har jag vilat lite på soffan medan Rasmus lagade ungsstekt falukorv med potatismos som fick betyget "lika gott som mammas" och då är det gott kan jag lova. Jag känner mig mer förkyld idag än för några dagar sedan och ska nog ta det lugnt resten av kvällen.


Skolan började för övrigt idag och de smaskade på med en 9-4 dag. Jag har mentalt tagit examen för länge sedan och nu är det nära. Nästa fredag... Som jag längtar. 

Av Madeleine - 7 januari 2014 19:33

     


Gina Tricot har fått in en ny kollektion med träningskläder som är så snygga! Åh ge mig dessa 4 plagg och jag kommer springa till gymmet titt som tätt haha.   

Ovido - Quiz & Flashcards