Madeleinerebeckaolsson

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Madeleine - 30 januari 2014 17:31

Och det bara snöar och snöar. Håll tummarna för att jag kan ta mg till Göteborg imorgon! Jag har haft toppendagar på jobbet, men nu är jag så himla glad för att jag ska upp till min fina sambo imorgon. Annars då? Jo det är väl lite tungt med det dåliga vädret, känner mig som en äkta svensk som klagar över vädret hela tiden haha. Att det är kallt och så klarar jag av, men snö som ställer till det så mycket är ju bara hemskt. Speciellt när man inte kan njuta av det. Hade jag bott i Norrland och kunnat åka skidor varje dag, hade det ju varit en annan femma.


Mamma och jag hade dragit igång matlagningen här hemma nu (korv och pommes, muuums), jag sitter och skvallrar lite med Nina över facebook och så tänkte jag gå och ta en varm och lång dusch innan maten är klar. 


 

Ovido - Quiz & Flashcards